torsdag, juni 21, 2012

Jag är vaken nu!

Inte nog med det, jag har varit vaken i mer än en timme!
Min första tanke var otroligt nog inte att somna om (måste vara första gången i mitt liv det händer) utan att faktiskt vara vaken! Drog iväg ett par sms och planerade dagen, vek undan tvätt och förberedde träningsväskan.
Jag tror att det kanske är mitt undermedvetna som försöker förbereda mig på vad som komma skall.. Tidiga morgnar, oroliga nätter.. Inför ny familjemedlem har jag en del att vänja mig vid, och att vänja mig AV med ;)  Till exempel att inte alltid vara i mitt eget centrum..
Snart är det även dags att börja lägga planen för hur hösten ska se ut och handla alla grejer, köpa ny bil (??!) och trolla i lägenheten.. Spännande och superduper-mysigt!!

Om några timmar är Monstret här igen och det ska bli fantastiskt roligt!! Jag har redan gjort klart planeringen för dagens olika pass och morgondagens bravader.. Helgen ligger lite mer öppen, men jag är gaaanska säker på att han sitter på både ett och två trumf att slänga fram när jag är som tröttast ;)

Snart ska jag iväg och köra lite morgonträning, som vanligt med fokus på rehab, och just dagar som idag så känner jag trots det ingenting mer än lycka och glädje inombords.
Ja jag har ont, men fuck the world- let's do some rehab! Typ..
Senare väntar lunch på byn efter Monstrets ankomst och därefter startar träningshetsen... Wiieee!!




Inga kommentarer: