söndag, maj 16, 2010

Vilken härlig dag!!

Vaknade av att telefonen ringde, och jag var så trött att jag trodde det var väckarklockan. Dvs att jag tryckte på svara och la sedan på direkt igen. Jag insåg ganska snabbt mitt misstag och fick ringa upp...resultatet blir att Mysen tar sig till Ronneby idag för en fika med mig och det ska bli bli toppen. Har inte träffat honom sedan sist ;)

Jag var sliten i ungefär två sekunder när jag vaknade. Bröllopsfesten igårkväll höll verkligen måttet för ett dunderkalas och jag hade skitkul- som bartender! Blev road hela kvällen av trevliga människor som hängde på andra sidan och snackade skit.
I tio timmar höll vi ut!!!!
Innan dess hann jag även med ett pass på gymmet som jag blev alldeles lagom nöjd med, bröst och axlar och dessutom löpning efter det. Ganska lätt i steget och det peppar mig att vilja springa mer och oftare. Ska försöka göra en hållbar plan för mat och träning kommande vecka, även om det är svårt när jag flänger fram och tillbaka!

Nu ska jag betala lite räkningar sen blir det promenad med Lobo och pyssel hemma tills Mysen kommer hit. Hinner jag träna så hinner jag.

Kramis

Inga kommentarer: