söndag, maj 16, 2010

Laddade batterier

Helgen som gått har varit vad jag behövde, jag ser verkligen fram emot att åka till jobb imorgon. Ja, jag längtar och jag vet att det är få förunnat att känna så!! Jag skattar mig lycklig..
Avslutade dagen och helgen med söndagsfika på Bandyvägen med mina närmaste vänner. Jag älskar känslan av att allt är så avslappnat och äkta som det är mellan oss. Inga krusiduller :) En perfekt avslutning med andra ord, fniss och skratt det sista man gör innan sängen kallar.



Sov gott allihopa!!

2 kommentarer:

Christian S. sa...

Jag syftar inte på din kommentar, jag har fått en del samtal från ägarna under en tid och jag har bestämt mig för att inte prata så mycket på gymet utan bara köra mitt eget race / träning...så nu blir det kortare pass och mer intensiva med hörlurarna i öronen :)

FitnessDesi sa...

Låter bra vännen!! Kör hårt :)