torsdag, maj 27, 2010

Sjuk längtan..

..ja, så har det känts alldeles för länge.. Efter fyra långa veckor på övning med besväringarna, har abstinensen ökat för varje dag. Så fast att jag egentligen var kosmiskt trött i kroppen idag så valde jag ändå att åka till gymmet.. Och alla mina känslor blev besvarade!
Gymmet hade saknat mig med!!
Grymmast idag var chinsen som gick förvånandsvärt bra, ja till och med kanonbra! Jag köttade på med Bandoolan och det blev ett härligt pass för rygg och biceps. Snälla-gode-gud-ge-mig-träningsvärk imorgon...



Planen för imorgon är ett cardio- pass på morgonen, och jag hoppas på sol och fint väder. Efter det inleder jag 3,5 veckas ledighet.. Klättra på väggarna någon?

2 kommentarer:

malin sa...

ojoj...jag skulle gärna också kunna skriva under på ett chinspass som gått jättebra...
men hur jag än vänder och vrider på det så var det länge sedan, befinner mig nog på den berömda platån vad gäller chins just nu.

hursom, kul att gymmet saknat dig! ;P

FitnessDesi sa...

Ja det var en sjukt härlig känsla måste jag säga!! Och detta efter fyra veckors vila... Det är kanske där svaret ligger?
Hoppas att du får en trevlig helg!