tisdag, maj 11, 2010

Update

Träningen denna vecka har varit bristfällig.. Har lyckats få in några ofrivilliga intervaller med utrustningen kittad, men endast tack vare jobbet. Stridsskjutningar brukar inte annars ingå i min träningsplanering ;) Det blir lätt att matintaget blir högt med när man tappar alla vanliga rutiner och vänder på dygnet fram och tillbaka.
På onsdag kväll hoppas jag på att ha både ork och tid att hinna med ett träningspass!! Sedan är min inställning att jag ska köra minst ett pass om dagen hela helgen, för att sedan går ner i intensitet igen. Inget jag kan råda över..

I helgen är det dop av de två underbara och Oscar och jag kommer att bli stolta gudföräldrar.. Jag längtar efter att få träffa dem allihop!! Lovar att lägga in bilder så att ni alla får njuta :)

Inga kommentarer: