måndag, oktober 01, 2012

Vilken härlig start på veckan!

Jag verkligen älskar NU. Eller..jag älskar både HÄR och NU. Typ. Om alla dagar i veckan var som idag, så skulle det iallafall vara en bra start ;)
Uppe tidigt och njöt av höstmorgonen med Vargen på promenad. Lek i parken och lite träning, sen var det dags för min egen träning på gymmet och ett nytt försök att lämna monstret hemma och hoppas på ett helt hem.. Det gick jättebra! Inte ett tecken på bus :)

Lagade egengjord "pasta" utan (nästan noll iallafall) kolhydrater!! Lite annorlunda konsistens men faktiskt riktigt gott!!






Provade även att baka en proteinkaka med smultron efter inspiration av teamkamraten Joanne.
DEN blev grymme-god!! Och bemärk då att jag INTE går på diet och tycker så ändå ;)


Sen var jag på "mamma-fika" och mös hos Angelican. Vi avslutade eftermiddagen med en timmes promenad med barnvagn och Varg i höstsolen- Underbart!



















Nu har jag precis varit på kvällens pass på gymmet, duschat och dukat fram keso-röra framför tv:n.. Skönt.. Första slapp-kvällen hemma på läääänge :)

2 kommentarer:

Therese sa...

Nyfiken på receptet.. lust att dela med dig?

FitnessDesi sa...

Absolut Thessan!!
Jag lägger upp det under fliken "Recept" längst upp i fältet på startsidan :)