tisdag, oktober 23, 2012

Helgen

 Förra veckan avslutades med en återträff med bästa gänget på jobb.. Det var grymt kul! Dagen då vi skulle skiljas åt igen dröjde sig alla kvar, det där med att säga hejdå är inte alltid lätt. Och absolut inte min starka sida, som sagt förut. Förhoppningsvis dröjer det inte särskilt länge innan vi kan ses igen!

Lördagen var kanonfin! Solen strålade, skön vind och jag skulle vara inomhus hela dagen.. Kan det vara värt när jag numera kan titulera mig VIPR- instruktör!! VIPR är träning för hela kroppen, funktionella rörelser och viktbelastning anpassad efter enskild individ. Något för alla? Jajamen!! Störtroligt!!


"VIPR-rören" i olika storlek och vikt.



 
 Söndagen bjöd på ÄNNU bättre väder.. Underbart höstväder var det verkligen! Jag startade dagen med egen träning och åkte sedan ut till hundgänget och stannade hela eftermiddagen. Vargen fick busa loss ordentligt med två syskon ur kullen, och även prova på bitkudden. Den var kul! :)
På kvällen vankades kalas för söta Åse som bjöd på massor med hembakat.. MUMMA!


Någonstans i detta träd fastnade vääärldens bästa kong.. Vargen ylar.

Mysig höstpromenad

Inga kommentarer: