tisdag, oktober 16, 2012

No Ruby tuesday

Tisdag!!
Herrejösses, det verkar som att livet pinnar på minsann.. Var ledig igår, och hade en grymt skön dag! Startade med en morgonpromenad i parken, i ÖSREGNET, vilket innebar att ingen annan vågade sig ut. Sååå skönt att kunna låta Vargen busa på utan att ständigt ha uppsikt runt omkring. En timme orkade vi, sen var jag faktiskt genomblöt trots överdragsställ i Goretex. Lätt värt dock :)

VARG!

Satt vid datorn och pluggade lite under dagen, avbröt med några minuter i solariet- TACK värme!! och sedan ett lätt teknikpass i bänken. Fortsatte meck här hemma, och på kvällen körde jag ryggen på gymmet med Angie, sedan vidare till funktionella passet som var klart vid 20.30.. heeem och stupa i sängen..
Doin' the latsdrag

Helgen har varit supermys, jag gillar otroligt nog hösten och allt regn och rusk!! I fredags efter träning drog jag och Vargen hem till Calle för att kolla på Factor X men vi lyckades prata bort hela programmet.. Lördagen startade med VIPR och sedan fika mys på stan med tjejerna :)

 Jobbade lite i söndags- yippiee...och sedan ännu en hund-kväll med Calle. Blev bjuden på riktig söndagsmiddag framför tv:n och Solsidan. Lagom lojt. Precis vad jag behövde för att ladda inför veckan, min förhoppning är att kunna köra på fullt ut med träningen nu när förkylningen börjar släppa!

LÖÖÖÖV kött, potatis och sås med lingoooon :)
Idag har jag hunnit med ett cirkelträningspass på jobb, och ikväll väntar BEN på gymmet!! Gött! Imorgon ska jag in på TK och köra mitt andra teknikpass i bänk.. Fick ju frågan av klubben i söndags om de skulle anmäla mig till SM i november?! Dags att börja prestera!

Innan bänkpasset ska jag på möte med en- förhoppningsvis- ny samarbetspartner! Spännande, och jag tror verkligen att detta kan vara något riktigt bra! Så jag hoppas att de gillar vad jag kan erbjuda :)


Jobbar fortfarande på att få till den obligatoriska "puta-med-läpparna-blogg-munnen"..hehe






Inga kommentarer: