fredag, april 06, 2012

Neon trees

Känslan är tillbaka.
Det räckte med en kram och en kesella på hemmaplan för mig att inse var jag är och vart jag är på väg. Sa ju det, även om det var med en viss tvekan..
Fick även hem ett påsk-paket från MMsports och mitt tävlingsteam Body Science igår, ännu ett glädjeämne. Förra veckans misär och känslomässiga berg- och dalbana har letat sig sakta men säkert till den där kurvan som pekar uppåt.
När jag ser framåt i tiden finns det så sjukt mycket som väntar, alla de projekt som jag sett som enstaka handlingar blir sammanfallet något riktigt stort, och om jag bara kan förstå att ta dem i rätt ordning finns det förmodligen ingen begränsning i vart det kan sluta.
Underbar känsla och det pirrar i min mage!!

Var inne och kollade på Fitness Five anmälningarna inför sommaren och vi är rekordmånga, och konkurrensen är sjukt bra!! Tur att den tävlingen är ett av mina roliga delmål och inte huvudsyftet med min träning.. då hade jag varit mer nervös och känt en enorm prestationsångest tror jag.. Nu ska jag dit för att piska upp mitt bäcken i benböjen ;) och ha fantastiskt roligt!

Påskhelgen blir- som alltid- startskottet för den sköna känslan, den totala lyckan och ett litet pirr av nervositet blandat med förväntan.
Mitt 2012 startar idag.

3 kommentarer:

Jonte sa...

Neon trees: Animal? Grym låt!

FitnessDesi sa...

Helt rätt Jonte! Jag blir fantastiskt glad av den! :)

Marre sa...

Du är min absoluta inspirationskälla!! Glad Påsk!!