torsdag, april 26, 2012

Fitnessfotografering på gång!

Slog två flugor i en smäll och snabbdejtade Malin i morse på väg till jobbet!! Vi har alltid lika mycket- för mycket- att göra, så hon om någon förstår mina behov och prioriteringar och peppar mig som ingen annan. Vi hann under knappa femton minuter avhandla alla viktiga ämnen och skvaller i livet och avslutade med en tumme upp för vår första klient till årets Fitnessfotografering! Så snart vi hittar mer än femton minuter för varandra så är det dags för att teckna kalendern för kommande event. Jag kan tipsa er alla om att boka in en fotografering nu om ni är intresserade, för inför sommaren kommer vi att höja priset. Så vill ni ha det lägre priset så boka NU!!

Besökte kiropraktorn som konstaterade att det inte var det värsta hon sett, men att bäckenet varit påverkat de senaste veckorna var tydligt. Hon snickrade och knäckte lite vilket gjorde att det onda i det mesta försvann, dock resulterade det i en ordentlig huvudvärk istället. Antar att jag står ut med det då det är för ett gott syfte ;)
Åkte direkt efter till Loket där jag hade bestämt träff med Mari. Påbörjade första dagen på mitt nya träningsupplägg med prio axlar och mage. Tanken är att all volym som är extra på magen skall förflyttas till axlarna. Sant, det är så det funkar.. ;) Första passet var riktigt bra och jag fick tillbaka känslan från förra perioden jag prioriterade axlar och mindes hur skönt varje pass var! Ser fram emot imorgon och den träningsvärk som förhoppningsvis infinner sig! 

Eftermiddagen spenderades i skolan ett par timmar där jag fikade med mina handledare. Hur underbara är inte de då? Ofta det bjuds på fika i skolan?? Vi gjorde upp en fortsättningsplan för mina studier och som det ser ut nu så kommer allt att vara helt klart i mitten på sommaren beroende på hur snabbt jag skriver klart min sista avhandling och tenta. Nice!!

I övrigt har jag peppat mig själv med lite skön musik under dagen och för att förneka regnet utanför låtsas jag att jag fortfarande är i Thailand och dricker goda lyx-protein drinkar med sugrör..

Casein Blåbär från Body Science, äggvita, kesella och frysta blåbär. Jaaadå!!
 


Inga kommentarer: