onsdag, april 25, 2012

Bullerobång allt på en gång

Ja, allt eller inget. Det är så det funkar för mig.
Svart eller vitt. Noll eller hundra.
Halvmesyr ger mig krypningar under skinnet och simhud mellan tårna.


Landade tidigt igår morse efter 18 timmars resande. Fortsatte med tåget tills jag nådde ytterdörren och sedan tänkte jag att jag skulle vara så effektiv jag kunde innan hjärnan skulle fatta att jag var hemma och koppla ur med en fjortontimmars sömn som resultat. Fixade ärenden, telefonsamtal, klienter och sortering av lite bilder från semestern. Bokade in skola, kiroparaktor och bekräftade tandläkarbesök (har lyckats bli av med en liten bit tand på framtanden.. mer om det en annan gång ;) BLOGGADE givetvis, både här och hos Team Body Science och sorterade mina kosttillskott då jag har lite som stått och blivit gammalt under mina snart åtta månaders bortavaro..

Tvättade som en galning. Och försökte sedan få in allt i garderoben men insåg ganska snabbt att mitt system för klädförvaring innefattar att min tvättkorg måste vara ungefär 75% full över tiden, annars får kläderna inte plats. Efter lite sortering och makande lyckades jag iallafall få in det mesta. Resten fick ligga kvar på golvet (!) i vardagsrummet med allt annat jag packat upp och försökt få ordning på.
Kvällen avslutades med mys hos Angelican och ett tappert försök att ta igen ALLA Desperate housewives avsnitt som jag missat.. haha.. vi orkade två stycken innan jag började se i kors och tog mig hemåt.

Var motvilligt uppe tidigt i morse och fortsatte med tvättandet och uppackning av väskor. Snart klar. Blev upplockad av Linus för tidig träning och det var tacksamt att slippa titta på röran här hemma en stund.. Linus tog dessutom gulligt nog med mig på lite vettig shopping, så nu är kylskåpet laddat för GAME!

Valde bort det här..



..till fördel för lite sånt här.. :)

Lunchade sen på stan, flirtade med min nya urgulliga tandläkare som fixade mitt leende och fick sen besök av MasseMys. Vi gick igenom anmälningslistan för Fitness 5 som går i Karlskrona där vi bägge ska vara med och det ser ut att bli en riktigt rolig helg!!

Kvällen är oplanerad förutom matlådor som ska fixas, prylar som ska upp på vinden och kostprogram som ska skrivas.
Är lite sugen på bio, tror nog att jag hinner klämma in det med ;)

Inga kommentarer: