måndag, januari 21, 2013

Yes she did

 Aldrig tidigare har jag varit så maxat övertänd i skamvrån på yogabollen förut! Jag hade lovat mig själv att inta gymmet med samma inställning som jag alltid gör då jag är skadefri.
Fokus på passet, övningar och utförande.
Men först rehab längst ner i hörnan. Frustrationen maximal och mitt huvud var redan i smithen där första axelövningen var tänkt att påbörjas.
Men först REHAB. Knappt värt namnet idag, endast ett nödvändigt ont och tidsödande..

Axlar!
Värmde upp enligt samma principer som skadefri.. Men med viss försiktighet. Sedan stående pressar, sittande pressar och stannade på 45kg för att inte skapa för högt tryck på bäcken och diskar..
Bältet på!
Fortsatte med baksida och lite mer utsida. 45 min kvalitetstid innan jag åkte hem.
Nöjd?? - knappast!
Taggad?? - till tusen!!

Dagens träningskit


Grymmaste tröjan med bästa bältet- oslagbar kombo!!

Inga kommentarer: