måndag, januari 21, 2013

Come come gimme some!!

Jag kanske misstar mig efter några koppar för mycket av svart kaffe på förmiddagen, men jag har en hääärlig känsla inom mig som jag hoppas och tror beror på äkta lycka..
Jo, kroppen är fortfarande bruten och sliten. Men min själ är hel, stoltheten likaså och den glädje jag känner av att bara finnas till och vara JAG är obeskrivligt skön!
Kom på mig själv med att tycka att mitt liv är toppen eftersom jag är en av hundra (känns det som) på jobb som sällan eller aldrig är sjuk. Inget snor, feber eller maginfluensa här inte!! För jag är en välmående människa :)

Idag känns det som om hela världen är på min sida, för att jag placerat den där.

På onsdag sker ett av det senaste årets största, jobbigaste och förmodligen mest avgörande möte inför min kommande framtid. Jag hoppas så att denna känslan följer med mig in i mötesrummet, att jag kan förmedla vad som är viktigt och få mottagaren att förstå. Konsekvensen av motsatsen bildar en klump i magen och den vill jag ha bort, bort, bort!!

Idag ska jag ta min eufori och besöka gymmet. Första passet sedan rehab en vecka tillbaka och med en önskan om att det ska bli mycket mer ÄN SÅ.. Jag vill ha ett riktigt träningspass, bli slut och känna mig belåten! Fick världens bästa paket av världens bästa sponsorer i helgen, och i det låg förutom allt gotte även ett lyftarbälte i mjuk neopren för att jag ska våga lyfta.
Tacksamheten vet inga gränser och inte viljan att prestera heller... 
Jag är så lyckligt lottad med så mycket, att gnälla över ett gammalt bäcken känns plötsligt väldigt smått..




Inga kommentarer: