lördag, januari 12, 2013

ICA Desi :)

Mitt nya samarbete med ICA Maxi och deras provkök hade premiär idag!
Vilken otrolig chans att få dela med mig av mina nyttigare recept och kunskaper om ett bättre kost-tänk. Många var framme och smakade, småpratade och hade både intressanta frågor och en del påstående :)
Idag bjöd jag på en dinkelpaj med lax, broccoli, feta-ost och rödlök i. Den gick åt som smör i solsken och var så populär att den dyker upp imorgon igen!!
Dessutom har jag redan förberett för en yoghurtglass med vaniljsmak som ska ut imorgon. Missa inte!!

ICA köket där pajen lagades till


Pajskal av dinkelmjöl och psylliumfrön

Alla ingredienserna till pajen!

In the baking

Färdig!
Samtliga recept som jag låter laga i ICA köket kommer att läggas upp under en ny flik "recept" på min HEMSIDA efterhand som dagarna går :)

Inga kommentarer: