söndag, augusti 28, 2011

Brädad av en Gymstick!

Helgfestligheterna är över och jag har landat hemma.. Håller på med mina matlådor inför veckan och packar upp och fixar tvätten..jada jada, same procedure :)
Dock kliar det lite i fingrarna och jag tappar tråden emellanåt för jag bara måste prova och köra övningar i min nya leksak hela tiden..
Jag är villig att erkänna att jag alltid tyckt att Gymstick verkar lite..hmm.. mesigt?
Men är man på festival så ska man prova så mycket det bara går tycker jag, och givetvis hakade jag på även gymstick passet redan igår. Mesigt?? Absolut inte!!
Snacka om att döma hunden efter håren.. Men jag blev ordentligt uppläxad och hela kroppen fick sig en rejäl genomkörare :) Gissa vem som hoppade på samma pass idag igen?!

Förbluffad och förtjust skuttade jag sedan bort till deras monter för att kolla läget lite, och lämnade densamma en stund senare med lite nya leksaker! Med mig hem på plats fick jag en Functional Trainer (den jag pillar med nu:) och ett löfte om Gymstick på posten då jag inte kunde ta det på flyget. Jag är helt såld!!
Gymstick är inte bara en pinne med gummiband utan ett redskap som du kan köra igenom hela kroppen med, och dessutom finns det otroligt många fler redskap som de säljer. Kolla själv på hemsidan.
Jag är så övertygad att jag faktiskt till och med kommer att bli återförsäljare.. Så har du intresse av att lägga beslag på någon av deras produkter, tveka inte att kontakta mig! Mer info kommer på hemsidan snart!

Litet kraftpaket!!

I förpackningen ingår beskrivning på montering av strapsen i dörrkarm motsvarande,
samt en DVD med övningar för hela kroppen!

Det kan inte bli lättare :)


Fler pass idag: Blossom Tainton körde ekologisk Crossfit.
Vet inte om jag stöttade naturen, men jag deltog på passet åtminstone ;)

Och coola italienare körde Stone Fit coh Beat it!! Grymma pass och grymma instruktörer :)
Jag fick dessutom gästspela på scenen under passet!!

Ingen dålig presentation.. Blev överförtjust och ödmjuk när jag insåg att mitt namn stod med på programmet, tillsammans med världens bästa instruktörer som var på plats!!

Imorgon får min nya leksak följa med till jobb, måste ju prova den i olika miljöer! Lovar att slänga upp lite bilder om det hinns med!

Slapp- söndag på er gottegrisar!

2 kommentarer:

FBS 09/10 sa...

"Imorgon får min nya leksak följa med till jobb, måste ju prova den i olika miljöer! Lovar att slänga upp lite bilder om det hinns med!" ....Hmmm.. Ja så att.. ;)

Livgardet sa...

Nu finns det en videosnutt från Scandinavian Sport and Fitness där man ser dig in action :-)
www.facebook.com/livgardet