tisdag, augusti 09, 2011

Beuaty fix

Försöket att bättra på den pirriga tävlingskänslan har idag inneburit lite fortsatt beauty-fix :)
Bästa Angelican hjälpte mig att klippa till min side-cut och strax därefter var det dags för ett besök hos Jenny´s nagelstudio för att fixa snygga naglar! Hon är fantastiskt duktig och snabb!! (trots att jag satt och hoppade i stolen de sista tio minuterna och tjatade som ett barn "näääär kan jag gå på toaletten??" haha)
I AF får vi ju inte ha något överhuvudtaget som sticker ut eller liknar färg och bling-bling, men Jenny fixade min naglar med en naturlig look och jag är SUPERNÖJD!
Gå in på hemsidan och kolla vad hon har att erbjuda. På grund av ett litet datorhaveri är hemsidan under uppdatering vilket innebär att vissa priser inte stämmer, och hela hennes utbud inte finns med där. Men bara lyft luren och ring henne :)

Supersnygga, ser naturliga ut och de HÅLLER läänge! Jag valde en diskret, lite genomskinlig färg men det fanns massor av coola färger med samma effekt!

Inte mycket av side-cuten som syns här.. men nåja, fin blev den :)
Kvällens doft.. Återigen måste jag säga MUMMA!!
Knåpar just nu på mina önskelistor..
Jag har en för vad jag vill äta efter tävlingen, en vad jag vill TRÄNA hela nästa vecka, en vad jag vill göra min första vilodag.. Blir många listor. Om någon kan tänka sig att tillmötesgå mina önskningar kommer jag självklart att dela med mig här när de är klara ;)





3 kommentarer:

Julia sa...

Vi höra dina listor!!!!!!

FitnessDesi sa...

Jaaa!!!!! :D

Anonym sa...

Klart vi vill! :-)