tisdag, mars 08, 2011

Wake up!

Satte mig upp i sängen i morse strax efter klockan sex och möttes av solen. Behöver jag säga mer??
Har sedan dessutom varit utomhus heeela dagen och njutit- på jobb- av den härliga känslan och pirret i magen! Snart. Vår :)

Pysslar just nu med en gammal favorit som finns med i bloggen sedan långt tillbaka- fullkornslasagne med nötfärs och keso, mycket gott. Spännande också att jag av någon anledning fått för mig att jag nog gillar lever.. LEVER!!? och stekte upp lite sånt igår. Men ähh.. inte lika gott som jag trott så nu ligger den nerhackad i nötfärsen i lasagnen och jag hoppas på underverk ;)

Träningen går brra! Ökar, ökar och ökar och det känns gutt! Har dock inte fått träna med Bandoolan på mer än en vecka och det är bara mitt eget fel så jag klagar inte på någon annan än mig själv.. Imorgon! Då ska vi äntligen komma igång tillsammans igen :)

Kraaam!

Inga kommentarer: