fredag, mars 18, 2011

Ledig fredag..typ :)

Ledig från jobb idag, men som oftast betyder det mindre fritid ändå. För ledig från jobb medger ju en hel del träning och extra träning!!
Idag fångade jag tillfället att få träna på Lokomotion, det var super längesedan och av olika anledningar har mitt och Mari´s schema inte gått ihopa, men idag lyckades vi minsann ses!! Med hjälp av Mackan i gymmet och Mari som peppade fick jag mig ett bra helkroppspass på en timme.
Vi passade även på att göra en mätning så här mitt i sälperioden mellan tävlingar, och resultatet var jag faktiskt nöjd med. Det finns mycket positivt med att få väga några goda kilon extra :)
Summan iallafall, är att jag väger mindre än förra sälperioden, men har mer muskelmassa och mindre fett. Känns lika bra som det ser ut när man läser det resultatet!!

Efter styrkan och mätningen joggade jag ca 20 minuter på bandet och sedan åkte jag direkt till jobb (ledig, jovisst...) för att hämta kollegan och ta ett fyspass på badhuset också.

Kvällen avslutades med fysträning för fotbollsgrabbarna som fick genomföra beeptestet. Det enda jag tränade var rösten..hehe..

Sååå...ledig dag idag, men fullt upp ändå :) Härligt, effektivt och kvalitét utmärker min fredag som nu ska avslutas med mys och laddning av batteri inför morgondagens tidiga träning..

Trevlig fredag på er vänner!!

Inga kommentarer: