måndag, mars 14, 2011

By the book!

Första dagen på nya programmet idag!! Tjohoo!! Och denna gången har Disney-baby temat bytts mot Babar-tema. Ny träningsbok. Fem veckor framöver!! :)

På grund av ett missförstånd (?) mellan mig och Bandoolan var jag ganska övertygad om att han inte kunde träna med mig idag, vilket gjorde att det blev dubbelt upp för mig i slutändan istället.
Morgonpromenad innan jobb, sedan ett ryggpass och indoor walking på dagen.. Och senare ännu ett ryggpass med Bandoolan!!
Ska bli intressant att se vilken respons jag får av detta imorgon :)
Jag känner redan nu att en massage hade suttit fint ;)

Dock höll den bra dagen på att sluta med fiasko.. Mina skosnören trasslade in sig i hällorna på kängorna när jag var på väg hem från jobb och mitt raska tempo höll på att övergå i en redig vurpa. Jag hann få maxpuls och riktig skräck i hela kroppen då jag såg framför mig vad fallet skulle göra med mitt bäcken.. men som tur var släppte trasslet efter ett par stympade steg och slapp att trilla omkull. TACK!!

Har lite pics på nya snygga träningskläder..får återkomma med dem vid lämpligt tillfälle!!

Ciao!!

Inga kommentarer: