söndag, mars 20, 2011

Bak-dag, inte bakisdag

Nä, stor skillnad!!
Vila från träning idag och då får jag passa på att göra en massa annat. Har varit ute och promenerat i solen och fixat lite ärenden, hade tänkt städa och tvätta bilen också men inte riktigt fått tummarna loss än.. Fastnade dock i köket en stund..




Dessa godsaker kommer att rädda nästa diet tror jag :) Eller njae, de är nog för onyttiga då. Men jag skulle med gott samvete kunna trycka i mig ett stort antal under en ätardag!! Mumma!!
Dock ska jag minnas att nästa gång ta ut dem ur ugnen efter ca 7min, INTE vänta i 20min som jag gjorde nu. (Därav ingen bild på slutresultatet, de blev lite torra om man säger så;)

4 kommentarer:

Mia sa...

Så jävla snygg, varför har inte jag sån frisyr!?

FitnessDesi sa...

Fram me trimmern baby!!!! ;)

Knut sa...

Schysst frippa!

Jojjo sa...

snygging där