tisdag, maj 13, 2014

Spartan Gear Kettlebell Instructor




Yepp, det är min nya titel :)
Efter helgen kan jag lägga till ännu en instruktörslicens till min meritlista, och det är med stolthet!
Från tidig lördagsmorgon till kvällen på söndagen svingade, pressade, vobblade, kastade (!) och böjde vi med kloten from hell.
Sliten var bara förnamnet, och endorfinfylld och salig var efternamnet!!
Är Du sugen på att prova ett pass går det bra att ange som önskemål vid bokning av träningstimmar på Get-Fit.se





En bättre version av filmen finner ni på instagram @get_fit_se
(Där syns det dessutom att jag inte tappar klotet utan kastar det)

ROLIGAST var definitivt vårt utomhuspass i stundom ösregn! På grusplanen fick vi kasta klotet med ALL kraft rakt ner i marken, och jag hade inte en aaaning om hur många sätt det fanns men det vet jag nu! Anger Management deluxe!!

Har precis avslutat och skickat in den första av två inlämningsuppgifter till skolan, det gick trögt idag. Jag är bortskämd med att skriva klart mina arbeten på ett par timmar, men jag började igår och fastnade direkt. Trött i huvudet av jobb och svårt att fokusera.. Men idag bestämde jag mig för att BARA GÖRA! Istället för att fundera särskilt mycket skrev jag ihopa arbetet och klickade på sändknappen, alltid lika skönt att se det skickas iväg. Det är som en liten, liten tyngd som släpper :)

I övrigt är livet lika kaosartat som alltid, men på nåt sätt så trivs jag ju där..mitt i stormen typ.

Allt ordnar sig alltid, och jag har inte energi nog att oroa mig över saker utan väljer istället att se det positiva i allt som händer.

Well well, what the hell ;)

Inga kommentarer: