söndag, augusti 11, 2013

Söndags-spiror


Söndagen har gått ruggigt snabbt (antar att det hör till när det är veckans enda lediga dag..) men jag har hunnit njuta i fulla drag ändå!
Startade dagen med en långpromenad med Vargen för att sedan chilla lite vid datorn och samla in anmälningar till nästa omgång av Getto-Fit. Efter ett par timmar och ett par skopor PWO tog jag mig till gymmet och avverkade veckans sista pass; Ben.
Dagen till ära bestod i benpressar. Breda, smala, djupa, enbens, tvåbens, snabba och långsamma..typ ;)
Vågade mig inte på nåt annat idag eftersom bäckenet krånglade lite efter förra benpasset då jag knäböjde en del. Back to basic.


Efter 60 minuters benpressande och andra blandade småhopp satte jag mig på motionscykeln för att trampa ut den sista ev svetten som kunde finnas kvar. Det hann gå ganska exakt en halvtimme innan jag blev avbruten av den ENDA i världen som kan få mig att bryta ett träningspass för att istället leka lite ;) Det blev en snabbdusch, lite mat och sedan lek och stoj med mitt hjärta och de små!!

Lika leka bäst?  ;)


Kvällen fortsatte sen med en spontan mini-kräftskiva och ett kärt återseende med en älskad vän. Om vi så ses bara en gång om året så känns det alltid som igår! Det är riktigt vänskap det!!

Nu är jag hemma igen. Matlåda för imorgon fixad, väskan packad och Vargen nattkissad.
Blev precis serverad ett smarrigt casein-kvällsmål som påminde mig om hur fantastiskt bortskämd jag är av livet och hur tacksam jag är..


Casein från Body Science

NU LADDAR VI FÖR EN NY VECKA!!!




Inga kommentarer: