lördag, augusti 10, 2013

Sjuk pump på gymmet och jag är NÖJD

Jag älskar det ordet..Nöjd. Inte glad, förtjust eller tillfredsställd med nåt. Men nöjd. Jag får ett belåtet flin över läpparna och känner en behaglig glädje spridas genom kroppen. NÖJD.

Provade Jacked Agmatine för första gången i måndags tillsammans med min vanliga PWO (Jacked XX) och tog mig till gymmet för ett discopass! Ja..om produkten lovar pump så är väl armar lämpligt att svinga på gymmet ;)


Värmde upp med 20 reps på 20kg stångcurl. La ner stången och sträckte ut armarna- PANG!
Jag har ALDRIG känt som jag gjorde då, typ skönt-ont!!! Jag har heller aldrig kört armar så länge och i så många vinklar som under det passet, det var en ljuvlig känsla och armarna kändes minst fem centimeter större i omkrets när jag gick hem.. NÖJD :)


Det finns mycket annat att vara nöjd över..
  • Samarbetsavtalet med MMSports förlängdes ytterligare och jag har fler timmar att hämta där! Att stå i butiken i Malmö och träffa träningsintresserade, nyfikna, frågvisa människor är fantastiskt roligt!
  • Samtidigt kickar jag igång ännu en NY uppstart av GETTO-FIT (start 19/8) och har platser kvar för den som är intresserad! Skicka ett mail: desiree@get-fit.se
  • Jag har startat igång tre nya klienter som ska följas upp under hela hösten, mycket spännande!
  • Två nya klienter med coachning mot tävling!! (Snart har vi ett team ;) 
  • Skolan startar v.35 med en tenta- wiiieee... eller nja, men jag är förväntansfull på nya terminen som innebär lite förflyttning och nya marker :)
  • Efter ett möte med GymStick Sweden finns det anledningar att tro att det kommer att ske en förändring i vårt samarbete som jag verkligen ser fram emot!!

Jag har haft en fantastisk sommar och det vill jag tacka alla inblandade för! Visst har det funnits sämre och bättre dagar, men inget som stört min plan i sin helhet och nu önskar jag bara att resterande tiden ska vara läääänge innan kvällarna blir mörka och trista igen!







Tjejsnack halva natten på en trappa i stan. Sommarkänsla..


Inga kommentarer: