lördag, augusti 17, 2013

För att allt blir så roligt man själv gör det!

Japp, livet går vidare.. Iallafall så gör mitt det och jag kan förstå om det retar dig.

Veckan har inneburit långa dagar i butiken i Malmö hos MMsports. Men kollegorna är bra, kunderna supertrevliga och produkterna grymma..så tiden går fantastiskt fort ändå! Gjorde måndag till torsdag och hade ledig dag igår, passade på att mysa med söta syster på fika i stan och givetvis träna :)

Jag är så glad att jag tog beslutet i början på sommaren att tacka nej till alla tävlingar och istället fokusera på att bygga upp min styrka i framförallt rygg och bäcken, för det har verkligen höjt min motivation och träningsglädje! Visst har jag fortfarande dåliga dagar med mycket smärta, men i helhet är jag genuint lycklig i kroppen och den svarar på (nästan) alla mina önskemål.
Idag ville jag så gärna köra ännu ett tungt pass på gymmet, men tvingade mig själv att stanna i stretch-rummet under hela passet och genomföra grundlig rehab i 60min. Min kiropraktor hade varit stolt!! ;)

Stretch, triggerpunktsbehandling, rörlighetsträning, lite mage och sen var jag bara tvungen att få leka av mig lite med Tabata HSPU innan allt var klart!

Så mycket smärta och så mycket kärlek ;)

Den tar där den ska!!
Fortsätt följa mig på instagram!! @get_fit_se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så härligt att läsa allt du skriver, det ger en själv motivation till att fortsätta för att nå sina egna mål/Anna

FitnessDesi sa...

Tack Anna! Vad glad jag blir, det var en underbar komplimang som verkligen får MIG att vilja kämpa ännu hårdare :)

Junitjej sa...

Kanonsnyggt linne!!!!