fredag, maj 10, 2013

Inte bara snygg utan även smart!!

Iallafall så lyckades jag inte med det idag heller ;) trots tappert försök!

Efter dagens tenta och träningspass med Get-fit.se klienter hade jag tid över för en mysstund med finaste Åse. Vi är två väldigt (själv)upptagna kvinnor.. haha.. men ibland finner vi tid för varandra. Som idag :)
Vi bestämde träff på Puls som erbjöd både After Work ÖL och pajbuffé..hehe.. LÄTT VAL!!



Bordskicket på golvet ;)

Efter fika, och jag ska inte erkänna hur många portioner äppelpaj, tyckte jag att det var riktigt listigt att hänga med Åse till gymmet och göra en kroppsmätning/fettmätning. Tur att man kan garva åt sin utspända, vätskefyllda buk i dessa sammanhang.. Jag bjuder på det och bejakandet av min blonda sida ;)

Obligatorisk fredagsflex efter ett försiktigt rehabpass :)

 Tentan som genomfördes i måndags efter att ha tagit in 8 veckor på tre dagar var SVÅR. Jag har inte riktigt kommit in i "högskolesnacket" och formuleringar och så. Jag hoppas som tusan att jag satte den iallafall, och isåfall lovar jag att aldrig mera nånsin igen vänta in i det sista med att finna tid för mina studier.. Eftersom detta löftet gavs just nu i skrivandets stund så kan knappast pluggandet mellan tisdag till torsdag inför DAGENS tenta räknas som ett brutet löfte. Möjligen kan det räknas som idioti att ta in ytterligare 8 veckors heltidsstudier dessa dagar.
Nu är det klart för denna gången iallafall.
Hjärnan tömd (kan också förklara varför jag inte tänkte innan fettmätningen) och jag kan återgå till rutin igen.
Firade direkt med att åka till gymmet för lite spännande och exalterande...REHAB! Yeeey!! Naat... :( Men jag fick komma till gymmet iallafall, för första gången på åtta dagar sket jag i om det gjorde ont och bara körde för jag ville så gärna. Fan vad skönt!
Klientträningen efteråt gav mig ännu mer glädje och inspiration!!




Väl hemma igen gjorde jag direkt helgens smarriga matlådor, man vet aldrig när man behöver en. Resten av helgen vill jag gärna slippa tänka på måsten och ha allt klart.. Har bara en liiiten lista kvar nu..




 Kvällen har ägnats åt att komma ifatt väntande nya klienter och att lägga mallen för trycket på tröjorna till deltagarna på GETTO-FIT. Jisses vad coola de blir!!

Det finns fortfarande platser kvar så ta med en polare och ANMÄL DIG till försommarens roligaste träningsprojekt!!


Inga kommentarer: