fredag, maj 03, 2013

Flexing-friday and quality-time!



Jaaa!!
Fredag i kalendern och min resa till MMSports-butiken i Malmö blev inställd till fördel för vila och återhämtning på flera fronter..
Hade tänkt hålla mig väldigt passiv idag vilket jag också lyckats med (kryss i taket) samtidigt som det blivit en del gjort...såklart! ;)

Spenderade fyra timmar hos frissan Johan som omsorgsfullt fick mig att i princip somna i stolen under hårtvätten som varade lääänge..fy fasiken vad skönt det där är!!
Klippte, färgade, slingade och plattade. Ja gud vet allt. Skönt var det, dyrt var det och jävligt nöjd tjej lämnade och drog till biltvätten för att styla racerbilen. Så nu matchar vi!!

Tränade på gymmet, helt och hållet exakt en timma och genomförde mätning nummer två av tävlanden inför fitness 5.



 Team Get-fit 

 Fan vad kul det ska bli :)




Efter träning hämtade jag Vargen och drog ner på stan för att lapa sol vid bryggan och snacka skit, samarbetsplaner och framtidstro med en ny kär vän. Tiden flög iväg totalt och hade det inte varit för att det till sist blev lite kyligt ute så hade jag nog inte hunnit nåt annat idag..


Svängde inom tryckeriet för att uppdatera mig om läget på t-shirtsen och DE ÄR PÅ GÅNG!! Håll ut :)
Jag kommer att kasta upp en blänkare på facebooksidan så fort jag har ett datum!

Mer då??
Inom några dagar blir datumet för träningsgruppen GETTO-FIT officiellt. Kolla facebooksidan för info, pris, tider och gottiga förmåner. Vill DU vara med i gruppen anmäler du ditt intresse genom att inboxa på samma sida på facebook.
 

Det kommer att bli as-balla-grymt!!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Du är det vackraste jag sett. Ur alla aspekter..

FitnessDesi sa...

Tack :)
Hoppas du får en underbar helg!