lördag, april 13, 2013

Mysvecka och nedräkning

 Jepp, har varit iväg med jobb. Länge och intensivt. Igen.
Denna gången fanns det iallafall utrymme för att få med Vargen, och att bo ute med mig 24h om dygnet har varit riktigt bra för honom/oss. Och han har varit superduktig :)


Vårt "boende"... KALLT!! :)

Vargmys 
Mycket jobb och mindre träning. Gjorde ett tappert försök till att ta igen förlorad tid på gymmet igår och idag men det känns aldrig som att man riktigt lyckas med det där. Dessutom bråkar ju bäckenet desto mer när jag inte tränat på ett tag (8dagar!!!) så att gå ut tungt är bara korkat, hur frustrerande det än är med återhållsamhet bland hantlarna ;)

Nästa vecka startar fas 1 i nästkommande projekt och det ska bli fantastiskt roligt! Avslutade dessutom just ett telefonsamtal gällande NÄSTA projekt efter detta, och starten går troligtvis v.18 eller v.19 där :)
Mycket som händer innan sommaren och mina tummar ömmar av blodförlusten när jag håller dem..hårt, hårt..

Och sen återkommer vi till det där avsnittet som aldrig tycks klarna riktigt... 
Men så fort jag vet så kommer Du också att förstå
Lovekiller

Inga kommentarer: