onsdag, april 30, 2008

Julia 2

Efter lite strul me datorn, men med storre lycka nar det galler sms, sa har jag antligen lyckats fa tag i nodvandig information.. Dock har jag fortfarane problem med att lagga in bilder, sa det far bli efter semestern..


Efter tva tappra veckor har Julia alltsa lyckats med foljande resultat:

Byst: 100cm
Midja: 82cm
Hoft: 105cm
Rumpa: 107cm

Vikt: 70kg!!

Jag ar riktigt stolt over dig Julia!! 5.4kg pa tva veckor ar inget man snyter ur nasan ;) Du har jobbat pa bra, och verkligen foljt traningsupplagget, aven de dagar da du kant dig lite hangig...fast de dagarna ar val noll till antalet nu for tiden?

Uppdatering semester:
Fortfarande gor vi inte manga knop, gar var morgonpromenad, som igar lyckades bli 90minuter lang..imorse endast 55minuter.. Har upptackt att det har mycket med aktiviteterna kvallen innan att gora:)
Idag ar det "bara" 28grader an salange, klockan ar 10.40 sa det lar nog oka pa nagra grader unde middagstid..
Ha det superbra allesammans hemma!!

/Desi

1 kommentar:

Julia sa...

Hej min vän!
Jag skulle kunna äta en antilop varje dag men icke sa nicke!!
Syns ju inget än men kroppen känns som vanligt så det går att träna på som jag önskar och det är det BÄSTA i slutändan.
Det är till att se framåt eller att inte tänka på det all, funkar bäst.
Här hemma är det grått idag och jag har städningen är igång för fullt. Lite gäster ikväll!
Njut, njut och njut det är du så värd och jag är så tacksam för att du finns!
Kramar