torsdag, april 03, 2008

Same procedure!

Har stått i köket ett bra tag nu och trollat med maten (varför säger jag alltid att jag trollar med maten?) och tillverkat matlådor inför helgen..japp, jag ska jobba. Jag går på imorgonbitti och går av på tisdag kl.16.00..inlåst hela helgen alltså. Har gjort fullkornslasagne med keso och spenat, och stora goda bananplättar som jag ska ha med. Köpte kallrökt lax idag som jag tänkte göra goda mackor av, med kesella och pepparrot..MUMS!
Utöver det så åker det ner ytterligare 4 burkar kesella till diverse mellanmål, mixer mm. Undrar när jag får den där sponsringen av kesella egentligen?! :)

Som jag berättade om i förra inlägget så har vi suttit stilla hela dagen, det hör ju inte till vanligheterna direkt.. Vi fick iallafall 45min att förfoga fritt över- så jag drog ner på gymmet och började super-seta:

Latsdrag rak: 40kg*8*3set
T-bar row: 30kg*8*3set

Sittande rodd: 30kg*8*3set
Omv hantelflyes: 2,5kg*8*3set

Hög rodd: 20kg*8*3set
Rygglyft: 20reps*2set

Passet tog nästan exakt 40 min, och det kändes faktiskt skönt att få yra in som en virvelvind, göra det jag skulle, och sen bara dra där ifrån igen. Inte ett ord, eller blick till de andra i lokalen. Fokus. Skönt.

1 kommentar:

bikern sa...

Bra pass. Känns gott få köra på lite i bra tempo då.
Du verkar ha samma som jag, långa arbetspass. Ett djäkla trixande med maten och massor man ska ha med sig. Men så ser verkligheten ut för många av oss.
Men får du ingen träning under en sn helg då? Skulle jag inte klara, måste få ett eller två pass under ås lång helg.
Allt gott.