torsdag, september 05, 2013

Ready steady GO!

Japp, skolstarten drog igång med en tenta förra fredagen och denna veckan har vi haft praktiska genomgångar med alla möjliga scenarion. Vi har gjort allt från att bädda sängar till att sticka varandra med nål. Det sistnämnda var givetvis roligast ;)
Vargen har såklart varit med på resan.. minst kul var nog flyget, och roligast det lyxiga hotellrummet på Scandic. Har aldrig känt mig så välkommen med varg tidigare!!

Ett extra lakan att bädda till varg, godispåse och skylt till dörren


10 cm från min näsa...en vargnos. Hela natten :)

Och såklart... hotellfrulle!!



Först när jag såg min egen namnskylt på dessa kläder insåg jag vad jag 





faktiskt gör!!


Letar utrustning
Underbara Linnea, riktigt roliga dagar har vi haft!

Och ja, jag har hunnit träna ;)
Det har varit jävligt tight med tiden, men vill man så hittar man tillfällen. Kvällspromenaden med Vargen blev backintervaller. Vet inte om han var lika nöjd som jag..


Inga kommentarer: