måndag, oktober 07, 2013

Slut i huvudet och salig i själen

Ledig måndag, och stora möjligheter att ta in på gårdagens förlust av studier..
Började med bravur genom att snooza 90minuter!! Och då ändå efter att redan ha sovit 8,5 timmar när klockan ringde första gången. Det tar på krafterna att vara student..eller så är det möglet i byggnaden här som slår ut mig totalt ;)

Startade med långpromenad med Vargen och satte mig sedan vid datorn och rättade upp det lilla arbete jag hann göra igår, skrev klart två hela inlämningsuppgifter innan jag tog Varg och cykeln och stack ut igen. Så jäkla skönt.. Halva dagen kvar och redan hunnit bocka av så många rutor..


Ser du Vargen? :)

Tog en välförtjänt paus och cyklade till gymmet Må Bättre- som är en enastående anläggning! Har varit där en vecka och alla får mig att känna det som att jag aldrig varit någon annanstans.
Sprang på Hannah som planerar tävling på fitnessfestivalen men stod utan coach, INTE NU LÄNGRE!! Ska bli så jäkla roligt, och nu har vi verkligen chansen att ses trots att vi egentligen bor långt ifrån varandra..iallafall några veckor till innan jag åker söderut igen :)
Fitnessfestivalen- here we come!

För att "inte vara rosa" har jag lyckats bli det ganska ofta ändå..

Nu har jag precis avslutat en distanstenta som jag skrev över datorn.. fick direkt uträknat resultatet och hade 95% rätt.. SÅÅÅ SKÖNT! Bara att kryssa ännu en ruta och blicka mot nästa prövning..

Det är bara måndag än, och redan känns det som att denna veckan kommer att bli underbar!!





Inga kommentarer: