tisdag, juli 16, 2013

Don't do your best, do whatever it takes!!

Ännu en dag idag då jag blev halvt snuvad på solen.. I min planering ingick slappande i bikini, men eftersom vädergubben på tv tydligen inte var en säker källa (som om någonsin...??) så var det mer moln än sol på himmelen :( Varmt förvisso, men inte SOL.

Morgonen startade med en lång promenad med Vargen och lite träning då vi tagit några steg tillbaka i hopp om att utvecklas. Får väl se om det funkar, men han var påtagligt trött när vi kom hem så jag tolkar det som att huvudet fått jobba lite!

Efter Vargträning var det dags för min egen träning, BEN på gymmet!! :)
Vågade mig inte på knäböjar idag utan fick snällt ligga i benpressen.. Breda pressar, smala pressar, enbenspressar och vadpressar. Och så lite mage på det!!
Rundade av och trampade ut lite slagg med 30 min på konditionscykel- DET var evigheter sedan, och jisses vad skööönt det var!








Nu har jag precis kommit hem från kvällens pass med GETTO FIT SummerCamp. Många airsquats och intervaller i backe..som grädde på moset på min benträning. Göttans blir det imorgon :)

Inga kommentarer: